keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

kohta mennään!

Throwback Maailma kylässä -festareille. Oon jo pidemmän aikaa halunnut päästä kokeilemaan joogamista, meditaatiota tai vastaavaa mielen ja kehon yhteisharjoittamista ja tasapainon löytämistä. Onneksi Helsingissä on tänä kesänä muutamassakin paikassa mahdollista käydä kokeilemassa moista ilmaiseksi, wuhuu!
Elämäni ensimmäistä kertaa yksin kahvilassa. Muuten tuli viihdyttyä yllättävänkin hyvin, mutta koska en ole töherrellyt pitkiin aikoihin, niin ärsytys omiin taitoihin sai lähtemään teekupposten ääreltä ja heittämään haaveet yksinäisen taiteilijan leikkimisestä romukoppaan.

Olin ajatellut paikata viime postauksen tekstittömyyttä hiukan pidemmillä jorinoilla, mut niinhän siinä taas kävi et aika vaan etenee kiivaasti ja mun pitäis olla jo nukkumassa. Äskettäin (oon viime minuuteilla oikea Duracell-pupu, mut siinä käynnistymisessä menee se 8h) sain pakkaamisen valmiiksi, ja huomenna sitä suunnataankin sit kohti Bråvallaa! Wihuu! Yllättävän nopeasti tää reissu tuli, mut voi vitsit miten festarointia on ikävä. Huominen on samalla myös jälleennäkeminen poikaystäväni kanssa, ja oon kuulkaas jo suunnitellut romanttisen kohtaamisemme Arlandan lentokentällä! :-D Sen jälkeen reivataankin päät irti neljässä päivässä yhdessä muiden kavereiden kanssa, uirfhdfh 9 tuntia enää jäljellä!

Takaisin tulen tosiaan sunnuntaina, mut silloin olisi ainakin tänhetkisen pläänien valossa tarkoitus lähteä landeilemaan vikaa kertaa ennen inttileskeyttä (</3). Palaillaan heinäkuun puolella!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti