maanantai 10. kesäkuuta 2013

one of these days




Voi vitsit. Vielä puoli tuntia sitten olin pelkkä raato sohvannurkassa venaamassa nukkumaanmenoa, mutta nyt on kyllä toinen ääni kellossa. Hultsfred-innostus iskee ikäänkuin sykäyksittäin, ja nyt on juuri sellainen fiilistelyhetki meneillään! Oon edelleen ihan hukassa tän musiikin suhteen, mut onneks esiintymässä on joitakin sellaisia lemppareita, jotka antavat vähän "rakennetta" päivään ja esitysten seuraamiseen. Muuten sit varmaanki hyöritään just siellä missä nenä ja etenkin korvat näyttää.

Ilmathan enteilevät sadetta ja huonoa keliä, mut hei, eihän se ennenkään ole hidastanut! Pakkausta tämä tosin hiukan hankaloittaa, ja rinkkani makaakin edelleen tyytyväisenä ja koskemattomana kellarin lattialla pölyttymässä. Heh, hups. Tänään on kuitenkin ravattu kaupungilla ees taas ja hankittu tarpeellisia juttuja, ja huomenna on (onneksi) edessä enää kamojen pakkaaminen. Vähän pitäisi yrittää lepäillä, sillä kuten oon toitottanutkin, niin keskiviikkona sit mennään eikä meinata! Jännittää, mutta oon ihan uskomattoman innoissani!

Muuten tässä ei oo tapahtunut mitään sen kummoisempaa; meno vähän hyytyi, ja oon viettänyt aikaa myös kotonakin kavereiden kanssa hengailun lisäksi. Kroppa on aika väsynyt, ja koska kipeäksi tuleminen on just nyt pahin pelko, niin rauhoittuminen on varmasti vain hyväksi.

Huomenna tulee varmaankin vielä yksi postaus ennen Ruotsiin karkaamista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti